Obsługa klienta

Zachęcamy do kontaktu z nami przez e-mail: kupujemy@tanieobrusy.pl lub telefonicznie pod numerem +48 22 266 80 22 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Dzwoniąc do działu obsługi klienta w okresach wzmożonej aktywności, prosimy o cierpliwość, ponieważ czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta może być wydłużony.

Pytania i odpowiedzi
Pytania dotyczące Twojego zamówienia
1. Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia złożenia zamówienia?

Jeśli nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem utworzenia zamówienia, możliwe, że filtr Twojego konta poczty e-mail omyłkowo zidentyfikował wiadomość jako spam lub została ona zakwalifikowana do któregoś z folderów na Twojej skrzynce.

Sprawdź zawartość folderów w swojej skrzynce odbiorczej poczty elektronicznej. Jeżeli znajdziesz potwierdzenie swojego zamówienia w spamie, możesz oznaczyć je jako wiadomość niebędącą spamem.

Następnym razem, kiedy otrzymasz od nas potwierdzenie zakupu, trafi ono bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.

Jeśli potwierdzenia zamówień w dalszym ciągu do Ciebie nie docierają, prosimy skontaktuj się z działem obsługi klienta Vipro Group.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

2. Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia wysłania zamówienia?

Jeśli nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia, możliwe, że filtr Twojego konta poczty e-mail omyłkowo zidentyfikował wiadomość jako spam lub została ona zakwalifikowana do któregoś z folderów na Twojej skrzynce.

Sprawdź zawartość folderów w swojej skrzynce odbiorczej poczty elektronicznej. Jeżeli znajdziesz potwierdzenie swojego zamówienia w spamie, możesz oznaczyć je jako wiadomość niebędącą spamem.

Następnym razem, kiedy otrzymasz od nas potwierdzenie zakupu, trafi ono bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.

Jeśli nasze potwierdzenia w dalszym ciągu do Ciebie nie docierają, prosimy skontaktuj się z działem obsługi klienta Vipro Group.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

3. Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?

Paczki są nadawane w ciągu 2-5 dni od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.

Vipro Group może wysłać zamówienie najpóźniej do 40 dni od daty jego utworzenia.

W przypadku dłuższego terminu wysyłki zostanie on uzgodniony z Klientem.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

Pokaż więcej pytań w tej kategorii
Wysyłka i dostawa
1. Ile kosztuje dostawa z naszego sklepu?

O kosztach dostawy Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia na stronie Sklepu Internetowego. Koszt dostawy kurierskiej przy wpłacie na konto wynosi: 18 zł brutto. Koszt wysyłki kurierskiej pobraniowej wynosi 28 zł brutto. Przesyłki zagraniczne są ustalane indywidualnie z naszymi konsultantami pod nr infolinii +48 22 266 80 22 lub pod numerem 607 125 555.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

2. Czy mogę zmienić datę dostawy?

Nie ma możliwości zmiany daty dostawy. Jeśli kurier nie zastanie Cię pod adresem dostawy we wskazanym przez Ciebie terminie, będzie się z Tobą kontaktował telefonicznie w celu uzgodnienia kolejnego najbliższego terminu doręczenia zamówienia.

Jeśli firma przewozowa bezskutecznie dwukrotnie próbowała doręczyć przesyłkę pod wskazany adres dostawy (na przykład pod podanym adresem nie było nikogo, kto mógłby odebrać przesyłkę), przesyłka jest zwracana do Vipro Group.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

3. Jakie opcje dostawy są dostępne w naszym sklepie?

Zamówiony Towar dostarczany jest przy udziale wyspecjalizowanych operatorów pocztowych (firm kurierskich) m.in. firmy GLS (General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.).

W dniu dostawy, w godzinach porannych kurier skontaktuje się z Tobą w celu uzgodnienia godziny dostawy. Dostawy są zazwyczaj realizowane w terminie 1-3 dni od wysłania przesyłki przez Vipro Group.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

Pokaż więcej pytań w tej kategorii
Zwroty i reklamacje
1. Otrzymałem moje zamówienie, ale chcę z niego zrezygnować w ciągu 14-tu dni od zakupu. Co powinienem zrobić?

Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem na adres: Vipro Group, ul. Kolberga 11, 25-620 Kielce lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: kupujemy@tanieobrusy.pl

Zasady odstąpienia od umowy, w tym wzór formularza o odstąpieniu od umowy, z którego Klient może skorzystać, a także przypadki, w których prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje określone są w pouczeniu, stanowiącym Załącznik nr 1 do Regulaminu.

Koszty zwrotnej przesyłki towaru ponosi Konsument.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

2. Zwróciłem zamówienie, w jaki sposób i kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedający zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, lecz nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o odstąpieniu od umowy.

Zwrotu płatności Sprzedający dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyrazi zgodę na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem pieniędzy.

Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

3. Zakupiony przeze mnie artykuł jest wadliwy. Co zrobić?

Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa

Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej lub w formie pisemnej za pomocą formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do Regulaminu, na adres: Vipro Group, ul. Kolberga 11, 25-620 Kielce, a za pomocą poczty elektronicznej na adres: kupujemy@tanieobrusy.pl

Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedającego albo Sprzedający nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.

Sprzedający rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.

W każdym z przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedający. W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu „zadeklarowana wartość” (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia.

Formularz reklamacji stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas

Pokaż więcej pytań w tej kategorii

Dział obsługi klienta

+48 22 266 80 22 lub 607 125 555

Poniedziałek - piątek: 8:00 - 16:00

Potrzebujesz pomocy?

Nowości na blogu

Zobacz wszystkie wpisy na blogu